Tak sobie myślę…

W zeszły weekend zaczęłam szyć sukienkę sylwestrową. Pojechałam do sklepu, i myślałam że kupię coś z cekinami. A tam mi się spodobała koronka z brokatem, do tego jeszcze kupiłam satynę i resztę potrzebnych rzeczy. Sukienka już prawie gotowa, ale zdjęcia i tak będą dopiero po Sylwestrze 🙂 Jak już skończę sukieneczkę to się zajmę szyciem płaszczyka. W ostatniej burdzie taki śliczny płaszczyk znalazłam: Prawda że śliczny ???

Zakupię w tygodniu materiał i podszewkę i zobaczymy co z tego wyjdzie …

już nie mogę się doczekać 🙂

 

 

Skomentuj

