Sylwetrowa sukienka

W końcu zrobiłam zdjęcia swojej sukienki sylwestrowej. Na zdjęciach nie widać dobrze materiału, w oryginale  jest z brokatem. Teraz jak już mam trochę doświadczenia w szyciu to wiem, że jak bym miała uszyć taką sukienkę z koronki to najlepiej się nosi koronką która się rozciąga… ale i tak ładnie wygląda 😉 Szczególnie mi się podobają odsłonięte plecki 😉

Materiał koronka + satyna.

 

2 komentarze (+add yours?)

  1. Karo
    Sier 07, 2012 @ 19:40:08

    Sliczna!

    Odpowiedz

  2. Kristina
    Sier 07, 2012 @ 20:09:25

    Bardzo dziękuję! Ładnie wygląda ta koronka, tylko troszkę sztywna. To była moja jedna z pierwszych sukienek, którą uszyłam na kursie krawieckim…

    Odpowiedz

Skomentuj

