Sukienka na wesele Nr.2

Wymyśliłam sobie że uszyję sukienkę na wesele. Sukienka jest już prawie gotowa, ale musi trochę powisieć żebym mogła ją ładnie wyrównać na dole… No i oczywiście żebym miała „opcję”, to uszyłam sukienkę Nr. 2. Materiał nie wiem jaki. Mocno błyszczący, dużo złotego koloru… Górę sukienki wzięłam z Burdy, a dół to zwykły prostokąt. Czarny atłas jako podszewka.

Niestety na moim manekinie nie mogłam zapiąć zamek do końca i ona nie leży ładnie. Postaram się pokazać potem jak to wygląda na ludziu 😉

Materiał jest trochę sztywny, pewnie trzeba jeszcze dobrze rozprasować z parą spódniczkę, żeby ładniej się ułożył. Ale ogólnie podoba mi się ta sukieneczka, mam nawet piękne kolczyki o niej….

 

A oto obiecana sukienka na ludziu, czyli na mnie 😉

 

Skomentuj

