Sukienka na wesele Nr.1

Skończyłam sukienkę, trochę czasu mi zajęło przyszywanie tych łańcuszków, ale w końcu o to chodziło…

Oto moja sukienka wieczorowa, długo zastanawiałam się jak ma wyglądać. Trochę też napracowałam się przy drapowaniu, efekt końcowy mi się podoba.

A Wam jak ???

A tu można zobaczyć jak ta sukienka wyglądała na mnie:

6 komentarzy (+add yours?)

  1. pklaus
    Sier 15, 2012 @ 16:58:15

    wow ! no full wypas ! fenomenalnie ! no zosia po prostu wyglada olsniewajaco. moge poprosic o telefon do zosi ??

    Odpowiedz

  2. Anecia
    Sier 19, 2012 @ 15:21:44

    Pięknie szyjesz!

    Odpowiedz

  3. pklaus
    Sier 25, 2012 @ 22:37:04

    tak, filcowanie to podstawa. ja na przyklad filcuje od lat.
    a wracajac do kwestii modelek, zawsze mialem tyle wielbicielek ze kompletnie mieszaly mi sie imiona 😉

    Odpowiedz

  4. sagitta
    Sier 29, 2012 @ 11:01:56

    Świetna! i to połączenie czerni ze złotem ! bardzo na topie 🙂
    idę oglądać inne sukienki

    Odpowiedz

Skomentuj

