Kartka z życzeniami

Postanowiłam własnoręcznie zrobić kartkę. Nigdy wcześniej tego nie robiłam i w związku z tym udałam się do Empiku. W sklepie można kupić wszystko czego potrzebujesz i zrobić swoją niepowtarzalną kartkę. My w najbliższym czasie jedziemy na  wesele…

Kupiłam takie o to różności:

Moja kartka będzie w kolorze ecru z lekkim złotawym połyskiem ( nie widać tego na zdjęciu). Lubię minimalizm, więc wybrałam to co będzie mi potrzebne a resztę schowałam…

Odcinam kawałek siateczki i przyklejam do kartki:

Tak to wygląda po przyklejeniu:

Użyję gotowe dekoracje, muszę je tylko poprzyklejać:

Dodałam również perełki…

… można dodać jakiś napis, ja wolę zostawić tak jak jest.

Pozostaje tylko napisać życzenia dla Pary Młodej i już 😉

 

4 Komentarze (+add yours?)

  1. Gosia
    Sier 21, 2012 @ 13:39:03

    Bardzo ładna kartka 🙂 Chyba na jednej nie poprzestaniesz takie zapasy zrobiłaś 😀

    Odpowiedz

  2. Kristina
    Sier 21, 2012 @ 15:08:41

    Dziękuję! Nie wiedziałam co wybrać w sklepie, wszystko takie ładne i nie wiadomo co będzie potrzebne 😉 A kartki jeszcze na pewno zrobię 2, bo mamy zaproszenia na 3 śluby 😉

    Odpowiedz

  3. sagitta
    Sier 29, 2012 @ 11:00:07

    no ładnie …. obkupiłaś pół sklepu i tylko jedna kartka ? ;P

    Odpowiedz

Skomentuj

