Sukienka w 3 dni

Ostatnio nie mam czasu na nic. Tyle rzeczy by się chciało zrobić, wydziergać, uszyć…

W zeszłym tygodniu wybieraliśmy się do opery. Mieliśmy iść w piątek, w środę postanowiłam że uszyję sukienkę. Kupiłam materiał –  piękną dzianinę punto. No i zaczęłam szyć, trochę w domu, trochę w pracy. Niestety zabrakło mi czasu i nie zdążyłam wszyć zamek. Więc sukienki nie założyłam ;-( No ale mam ją gotową i czekającą na okazję się pokazać 😉

 

sukienka punto

sukienka punto 1

Pasek Parfois

2 komentarze (+add yours?)

  1. Elena Pankiewicz
    Gru 13, 2012 @ 13:25:10

    pięknie!!! 🙂

    Odpowiedz

  2. Kristina
    Gru 13, 2012 @ 18:39:13

    Dziękuję! Cieszę się że się podoba ;-)) Postaram się wrzucić zdjęcia z sukienką na „ludziu” 🙂 jak już będę miała…

    Odpowiedz

Skomentuj

