Biała koszula satynowa

Korzystając z tego że dzisiaj mam wolne, pokażę wam koszulę białą, uszytą jakiś czas temu i która ma już swojego właściciela ( a dokładniej mówiąc właścicielkę ).  Satyna z dodatkiem lajkry, szyło się ciężko i chyba jednak nie jestem miłośniczką tej tkaniny… ani w noszeniu ani w szyciu. Ale wygląda całkiem nieźle i dokładnie taką chciałam uszyć 😉

koszula biala1

1 komentarz (+add yours?)

  1. Basia
    Sty 30, 2013 @ 22:42:44

    Tak fajnie się składa że jestem właścicielką tej koszuli jest bardzo miękka i wygodna w noszeniu a poza tym klasyka zawsze w modzie mogę ją założyć do wszystkiego fajna m…. mnie się podoba….

    Odpowiedz

Skomentuj

