Nowa pracownia i metki

Przez 2 dni przygotowywaliśmy z mężem moją pracownię… i dzisiaj już tu się rozpakowałam i nawet coś zaczęłam szyć 😉 Strasznie się cieszę… fajnie mieć taki „swój kąt” , wszystko pod ręką i można się rozłożyć ze wszystkim.

A po za tym mam swoje metki, jak na razie w takim wydaniu, ale jeszcze je muszę opracować:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 komentarze (+add yours?)

  1. ola
    Mar 25, 2013 @ 06:40:23

    Gratuluję, znam tą radość, ja też od dwóch dni, mam swoje szafeczki na bibeloty i to już dla mnie duża radość, że wreszcie nie poupychane po torbach:)
    Pozdrawiam,
    Ola:)

    Odpowiedz

Skomentuj

