Bolerko/narzutka

Akurat troszkę się ochłodziło, a ja skończyłam bolerko które w sam raz będzie się nadawać na troszkę chłodniejsze dni.

Tak jak wcześniej już  pisałam, dziergałam z włóczki Regia Silk.

Skład włóczki to: 55% (Merino) New Wool, 25 % Polyamide i 20 % Silk.

Kolor – 00053 czyli ja bym powiedziała jeansowy 😉

Druty nr. 6

Zeszło mi nie całe 2 motki po 50 gr.

Dzierga się z tej włóczki bardzo dobrze, a na takich drutach bardzo szybko 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bolerko jest troszkę luźne,  lubię takie workowate rzeczy. Myślę że fajnie by też wyglądało  takie bardziej dopasowane . Kwestia gustu…

 

3 Komentarze (+add yours?)

  1. katya
    Maj 14, 2013 @ 15:35:48

    Bardzo ładne!:)

    Odpowiedz

  2. pklaus
    Maj 18, 2013 @ 23:36:11

    bardzo ładne (bolerko ?)

    Odpowiedz

Skomentuj

