Uwielbiam kwiatki …

… najbardziej polne … stokrotki, niezapominajki …

Mam już tyle tkanin w kwiatki, ale ciągle kupuje coś nowego. Wszystko mi się podoba 😉

Już od dawna chciałam uszyć sukienkę z Burdy 10/2012 model 108A, jest śliczna i zwiewna.

Tak wygląda oryginał, przyznam że tkanina jest rewelacyjna…

108A-0912-B_400x533-ID273254-305635fc6e15e0cb3d45326de4870d81

Ja miałam wiskozę w kwiatki i moja sukienka wygląda tak:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 komentarz (+add yours?)

  1. pklaus
    Maj 23, 2013 @ 07:17:40

    jaka ładna koszula nocna 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

