Lalka a’la Masza dla siostrzenicy

Jest taka bardzo fajna  bajka – Masza i Niedźwiedź. Dzieciaki ją uwielbiają.

Masza (2)

Moja siostrzenica z tego co wiem też bardzo lubi ją oglądać. Więc postanowiłam zrobić coś podobnego dla niej w prezencie. Wiadomo, że nie uda mi się ją skopiować, ale coś podobnego można zribić 😉

No więc poszperałam w internecie i znalazłam fajny opis na lalkę autorstwa Red Dżek i zrobiłam lalkę na podstawie tego opisu. Moja Masza wygląda tak:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mam nadzieję że Lenka będzie zadowolona 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Skomentuj

