Muchomor – grzechotka

W ostatnich tygodniach ciąży jakoś tak dzierga się w ekspresowym tempie.

Nie wiem czy to ze stresu przed porodem czy już taką mam wprawę 😉

W każdym bądź razie wydziergałam grzechotkę dla naszego maluszka.

Mam fajne bawełniane włóczki w intensywnych kolorach i jakoś tak pomyślałam, że będzie to muchomorek.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

W środku kapelusika umieściłam plastikowy pojemniczek z dużymi koralikami, które fajnie grzechoczą.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Taką zabawkę można gryzć i ślinić, prać i znowu się bawić 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 komentarze (+add yours?)

  1. Anna - Nie jestem modna
    Sty 31, 2014 @ 20:18:45

    Uroczy 🙂
    Ja nie potrafię dziergać, na drutach robić..
    i zawsze tak podziwiam małe dzieła 🙂

    Odpowiedz

  2. Urszula Cz.Nardello
    Maj 08, 2014 @ 09:59:36

    Witaj,śliczny muchomorek 🙂 Trzeba się pocieszać ze tyle kobiet urodziło wiec ja tez dam rade 😉 Pozdrawiam

    Odpowiedz

Skomentuj

