Świąteczne poduszki

Mam trochę czasu i spróbuję nadrobić zaległości…

Pokaże Wam poduszki świąteczne, które uszyłam przed Świętami.

Tkaninę zamówiłam na CottonBee. Jak ktoś nie zna tego sklepu to polecam! Można zamówić dowolny wzór z katalogu albo wymyślić swój własny i wybrać rodzaj tkaniny. Przesyłkę dostałam błyskawicznie, co mi się baaaardzo podoba 😉

Wracając do moich poduszek to myślę, że nie będę opisywać jak to je uszyłam, gdyż to są zwykłe poszewki z zamkiem 😉

Dobrze już, nie będę więcej się rozpisywać, o to zdjęcie 😉

poduszki

Pozdrawiam serdecznie

 

 

Skomentuj

