Zając

Długo się zbierałam, ale w końcu chyba uda mi się pokazać wam moją kolejną maskotkę.

Zając jest sporych rozmiarów, dosyć długo go dziergałam, ale jest taaaki fajny i śmieszny 😉

Zobaczcie sami :

zajac (2)

Zdjęcie jak zawsze mi nie wyszło, chyba muszę iść na jakiś kurs…

Wielkość zająca  około 70 cm. Szydełko nr. 2,5. Włóczka Alize Softy. Wypełniacz owata.

Autorem tej cudnej maskotki jest Svetlana Perceva. Sklep internetowy gdzie można kupić ten opis i inne opisy maskotek jest tutaj. Ja zapewne jeszcze nie raz skorzystam z opisów Svetlany, maskotki wychodzą przecudne!

zajac (1)

Ten zając ma już swoją właścicielkę, za jakiś czas zacznę dziergać nowego dla synka.

Myślę że tym razem on będzie żółtego koloru, taki „słoneczny zając” 😉

 

 

 

Skomentuj

