Schemat ślubnego szala

Witajcie.

Tak jak obiecywałam, wrzucam schemat przepięknego szala.

To jest skan z jakiejś gazetki znalezionej w internecie. Według mnie schemat jest dobrze czytelny, ale jak będziecie mieć jakieś pytania, to chętnie pomogę 😉

 

5 komentarzy (+add yours?)

  1. Barbara Lewińska
    Mar 10, 2017 @ 13:00:50

    Bardzo dziękuję za wzór 🙂 Z czego jest zrobiony ten szal przy lustrze ?

    Odpowiedz

    • Kristina
      Mar 10, 2017 @ 13:04:02

      Nie ma za co 😉 Nie wiem z czego ten szal jest, to było zdjęcie w gazetce razem ze schematem. Też mi się podoba, taka mgiełka…
      Mój szal to ten na stole.

      Odpowiedz

  2. Barbara Lewińska
    Mar 12, 2017 @ 14:28:40

    Ten na stole też jest bardzo ładny 🙂 Ale ta mgiełka zauroczyła mnie, szkoda, że nie wiem z czego… 🙂

    Odpowiedz

  3. pklaus
    Mar 12, 2017 @ 18:33:37

    Ja też jestem zauroczony 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

