Leśne cudo – kwadrat + schemat

Wypróbowuję wzorek na tunikę. Okazało się,że nie jest to bardzo skomplikowane. Na YT jest dużo filmików, jak zrobić tunikę z kwadratów.

Mój pierwszy kwadrat zrobiłam z włóczki bawełnianej, którą miałam w domu w zapasach. Ta włóczka się nie nadaje na tunikę,bo jest twardawa. Ale chciałam zobaczyć jak wyjdzie wzorek.

Kolor jest zielony, ale mój telefon jakoś zmienia.

A tu jest schemat:

Zamówiłam też kordonek bawełniany merceryzowany i nowe szydełka. Czekam z niecierpliwością 🙂

3 komentarze (+add yours?)

  1. Danuta Konopko
    Mar 25, 2017 @ 16:32:59

    widzialam na rosyjskiej stronie tunike tym wzorem, kolor bialy, bardzo ladnie wyglada.

    Odpowiedz

  2. pklaus
    Kwi 02, 2017 @ 19:31:56

    I wtedy wchodzę ja. Cały na biało !

    Odpowiedz

Skomentuj

